سفارش تبلیغ
صبا ویژن


بهاری در خزان

پیام وزیر آموزش وپرورش به مناسبت دهه مبارک فجر

 




وزیر آموزش و پرورش به مناسبت فرارسیدن سی ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد متن کامل پیام دکتر حمید رضا حاجی بابا یی ،بدین شرح است:


سلام بر فجرآفرینان، سلام بر پدیدآورندگان بهمن 57، سلام بر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و سلام بر شهیدان که با خون خود آغازگر پیروزی دین باوران بودند، سلام بر معلمان و دانش‌‌آموزانی که از پیشقراولان و پیشگامان عرصه جهاد، شهادت و ایثار بوده و بر پیمان خود همچنان وفا دارند.

 سلام بر بزرگ معلم انقلاب که بالندگی دین و مذهب را به جهانیان نمایاند و امروز در حالی دهه چهارم انقلاب را آغاز می‌کنیم که جوانان برومند آن می‌روند تا فاتح قله‌های علم و پیشرفت باشند و اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

امروز که انقلاب اسلامی نهضت علمی خود را آغاز نموده است، بدون شک مسوولیت و رسالت آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی بی‌بدیل در ایجاد زیرساخت‌‌های تحول بنیادین و نظام مهندسی علمی کشور بسیار خطیر و تعیین کننده است.

اکنون انقلاب اسلامی ایران می‌رود تا یک بار دیگر رنسانس علمی جهان اسلام را که تداعی‌کننده‌ی دوران شکوه و عظمت فرهنگ و تمدن اسلامی است؛ رقم زند، تمدنی که آوازه‌ی آن دنیای آن روز اعم از آسیا، اروپا و آفریقا را درنوردید و امروز جوانه‌ی امید و پرطراوت آن یک بار دیگر از سرزمین کهن ایران اسلامی شروع به رشد و شکوفایی نموده است.

بدون تردید جوهره‌ی ایمان و دانایی دو شاخصه ملت بزرگ و فهیم ایران زمین است، ملتی که تمدن شکوهمندی به بزرگی تاریخ بشریت را پشت سر دارد و  آرمان‌های نورانی حضرت امام (ره) این بصیرت و تحول خواهی از ویژگی‌های بارز آن بوده است و ذات تحول خواه هرگز نگذاشت که این انقلاب به بایگانی تاریخ بپیوندد و ‌دهه‌ها و گردنه‌های صعب‌ و نفس‌گیر تاریخ را با موفقیت پشت ‌سر گذاشت و امروز هم به برکت انقلاب اسلامی که بزرگترین حادثه قرن بیستم نام گرفت نام ایران باز هم بلندآوازه شد و این انقلاب خود شاخص و شاهدی دیگر بر روح ترقی‌خواهی ملت ما است.

ملت فهیم ایران همیشه در آزمون‌های بزرگ مانند محاصره، تحریم‌ها، تهدیدها و تحمیل جنگ و فتنه‌های رنگارنگ سخت و نرم این فهم و بصیرت را در سایه‌سار منویات هوشمندانه مقام معظم رهبری به منصه‌ی ظهور گذاشته‌اند.

نسل امروز پیام‌رسان انقلاب اسلامی به جهانی است که دین می‌تواند منشأ حرکت‌ها، خیزش‌ها و تحولات نو به نو بوده و مردم‌سالاری مبتنی بر دین‌باوری مهم‌ترین و رساترین آن به ملل و دول عالم است و علت خصومت استکبار جهانی با ملت مظلوم و رشید ما هم ناشی از همین پیام نویدبخش و انسان‌ساز می‌باشد و در واقع گویاترین دلیل اقتدار و موفقیت انقلاب اسلامی ایران، ترس و واهمه‌ی قدرت‌های استکباری است. بی‌شک آینده از آن صالحان، مومنین و مستضعفین است.


نوشته شده در دوشنبه 88/11/19 ساعت 9:24 عصر توسط علیرضا علیمحمدی| نظرات ( )


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت

< p align="center">FreeCod Fall Hafez